maandag 21 juni 2010

De Leverage Pitch


Twaalf weken zijn de deelnemers aan het Master Networker Programma bezig om hun netwerkplan te maken. De Leverage pitch is er een onderdeel van. Het hefboomverhaal vertellen aan je netwerkgroep die het zal gebruiken en je helpen om jouw bekendheid te vergroten. Twaalf weken lang jezelf voorstellen aan de rest van de groep zodanig, dat zij je nooit meer vergeten!

Het effect van twaalf weken lang mogen oefenen in een omgeving waarin iedereen met dezelfde uitdaging worstelt is natuurlijk wel bijzonder. Net als je iets nieuws verzonnen hebt zie je de vragende gezichten van de andere deelnemers en wéét je dat dát niet het verhaal wordt waarmee je bekendheid zult verwerven. Je leert ook een beetje om te gaan met de spanning en de stress die "spreken in het openbaar" nou eenmaal met zich meebrengt.

Een van de deelnemers aan het eerste programma Niels Perik heeft goed opgelet tijdens het behandelen van de ZVW©  formule. ZVW staat voor Zichtbaarheid, Vertrouwen en Winstgevendheid, de drie essentiële stappen die je moèt doorlopen voordat je iets van je netwerk mag verwachten. Zijn leverage pitch:


Op zoek naar nieuwe klanten? Wij vergroten uw zichtbaarheid!

Mijn naam is Niels Perik van Lijnrecht. Lijnrecht is een marktgericht reclamebureau. Wij vergroten uw zichtbaarheid. Het succes van uw organisatie is afhankelijk van de zichtbaarheid en het vertrouwen dat uw doelgroep heeft. Wij hebben de expertise om u hierbij te helpen! Strategie, communicatie, ontwerp en realisatie. Zowel offline als op het Internet. Onze formule: Kennis x Enthousiasme = Succes. We maken de resultaten inzichtelijk, waardoor uw investering rendabel wordt.

Lijnrecht, Merkbaar Zichtbaar.


Het hefboomverhaal, de leverage pitch vertellen aan jouw netwerkgroep die het zal gebruiken en je helpen om jouw zichtbaarheid te vergroten.





Op 7 september starten wij weer met een Masterclass: Master Networker.