vrijdag 20 april 2012

Vandaag ben ik Jarig!


Een heel speciale dag. Normalerwijze krijg je weleens een boek op je verjaardag. Of koop je er een van de cadeau-bonnen bij bol.com of in de boekhandel.  Niet dit jaar! Samen met  Catriona Ravelli hebben we een boek geschreven "Hoe Koeien Hazen Vangen" met als ondertoon: Nieuwe klanten scoren door te netwerken!

Wie jarig is tracteert: In dit geval stort ik vijf ( 5) euro terug op de rekening van iederen die het boek (de printversie) koopt én mij hieronder feliciteert met mijn verjaardag. Aléén vandaag 20 april 2012!

Als je er dan ook nog een twitter of faceboekberichtje aan spendeert is het helemaal feest!


Maak er een fijne dag van!  Jos

2 opmerkingen:

  1. Ha die Jos! Ik ben graag de eerste... met felicitaties voor je verjaardag én je nieuwe boek! Met enthousiaste groet, John Vrakking | de Binnenwereld

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijlpalen, mijlpalen....je hebt er twee bereikt vandaag, Jos.
    Het is me een genoegen je niet een, maar TWEE gelukwensen te sturen, zowel voor je verjaardag als voor je boek:

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, derhalve, en heel veel succes met je boek!

    Erik Wolterink / F.E. Wolterink Consultancy

    BeantwoordenVerwijderen